Sunday, August 15, 2010

STEVIA - Original Honey Leaf

Stevia is a South American herb that has been used as a sweetener by the Guarani Indians of Paraguay for hundreds of years. The leaves of this small, green Stevia rebaudiana plant have a delicious and refreshing taste that can be 30 times sweeter than sugar.

- STEVIA (Natural Sweetener) commonly known as sweetleaf or Honeyleaf.

 - Much sweeter than cane sugar.

 - STEVIA become an alternative to "Low Carbohydrate" and Low sugar food.

  
Stevia Benefit
  1. Natural sweetener
  2. Lower blood sugar levels
  3. Exhausting urine.
  4. Reduces blood pressure.
  5. Reduce inflammation.
  6. To help reduce weight

 Tahukah anda .... ?


Epal dan Oren ialah buah-buahan yang mempunyai nilai dan khasiat pemakanan yang unuk untuk badan kita. Ramai daripada kita memakan salah satu atau kedua-dua buah tersebut tetapi ada juga dari mereka yang tidak memakan langsung buah-buahan tersebut.

Soalannya ialah bolehkah epal dan oren mengantikan antara satu sama lain dari segi khasiat pemakanannya?

Jawapannya ialah TIDAK!!!!

Ia kerana buah-buahan tersebut mempunyai kelas nutrisi yang berlainan. Oleh yang demikian , untuk kita memakan salah satunya daripadanya atau tidak , pilhan peribadi atau tidak suka akan menentukan pilihan muktamad makanan kita.

Jadi begitulah juga dengan STEVIA dan Gula atau ringkasnya Bahan Pemanis Semulajadi adalah sangat berlainan dari segi taksiran sosio-kebaikan dan keburukannya. Gula adalah pemanis yang diperlukan oleh setiap manusia. tetapi kesan dan keburukannya juga amat banyak jika kadar pengambilannya melebihi dari sepatutnya. Ini kerana Gula memiliki kandungan KALORI yang amat tinggi.

Tetapi ia berlainan dengan STEVIA! iaitu sejenis daun yang memiliki kemanisan semulajadi sebanyak 300 X GANDA dan kadar kalorinya amat RENDAH berbanding gula biasa.

Dan ia adalah satu-satunya Alternatif yang semestinya diperlukan oleh semua Rakyat malaysia kerana STEVIA dapat membantu dan merawat pengaliran darah yang bermasalah dalam badan kita.

  PASTIKAN ANDA MEMBUAT PILIHAN YANG SIHAT DAN TEPAT UNTUK KELUARGA ANDA !


Price

SM: Rm 15.00 / can (25 Sachet x 1gm)

SS: Rm 18.00 / can (25 Sachet x 1gm)

  
For More Information, Contact:
Haji Abdul Karim Ahmad (Pengarah Hikmah Herbal Tech Sdn.Bhd)

019-9173412

  
" Pengedar Diperlukan Segera"

No comments:

Post a Comment